Working day in Wallaje engaged dharma

19/02/2022
Event category: 
The teacher: 
Teacher Name:
Aviv Tatarsky
Prerequisites: 
Open to everyone
Location: 
Start time: Saturday 07:30
End time: Saturday 16:00

 

יום העבודה בולאג'ה שבת ה-19 בפברואר.

ניפגש בירושלים בשעה 7:30.
נהיה בחזרה בעיר בשעה 16:00.

 

השטחים החקלאיים צבועים עכשיו בירוק ובחום של אדמה שהגשם הרווה. גם פריחת השקדיות מתחילה. העבודה בעונה הזו כוללת שתילת עצים, טיפול בקרקע וגם שיקום נזקים שהגשמים החזקים גרמו.

העבודה ביחד היא דרך מצוינת להכיר אנשים, להבין דרכם את המדיניות הישראלית באזור ולשמוע כיצד הם רואים את המציאות. בשנה האחרונה הפעילות שלנו עם החקלאים בולאג'ה עומדת בסימן התאוששות הנוכחות החקלאית בצד הישראלי של גדר ההפרדה. במקביל אנחנו פועלים עם קהילת הכפר מול האיום של הריסות הבתים שם.
בדיר איסתיא וסביבתה, חקלאים נאלצים להתמודד עם ניסיונות של מתנחלים להקים מאחזים חדשים, עקירות של כרמים בידי הצבא, ותוכניות להרחיב את ההתנחלויות באזור.

ימי העבודה שלנו נפתחים במעגל לבניית התכוונות ומסתיימים בזמן להתבוננות ושיתוף.

מידע מלא כולל עזרה בטרמפ במידת הצורך נשלח למי שירשמו בטופס ההרשמה.
בשאלות אפשר לכתוב אלינו.

Hosts and assistants

מתרגל בדרך הדהרמה שנים רבות. במשך 20 שנה התאמן ולימד אמנויות גוף מזרחיות והדבר משפיע רבות על גישתו לדהרמה ודרך ההוראה שלו. אביב הוא ממייסדי "דהרמה מעורבת חברתית" שמביאה יחד את התרגול עם פעולה לשינוי חברתי.   לבלוג האישי של אביב.   לאתר של דהרמה מעורבת חברתית.
Aviv has bee a practitioner of meditation and Asian movement Arts for the last 20 years. He works as a researcher at the "Ir-Amim" organization and is a long-time activist for solidarity between Israelis and Palestinians.