מפגש 'זום' עם סטיבן פולדר: על מדיטציה והיכולת שלה לסייע לנו בהתמודדות מול התודעה ואתגרי הגוף

04/06/2020
Event category: 
The teacher: 
Teacher Name:
Stephen Fulder
Prerequisites: 
Open to everyone
Location: 
Start time: Thursday 20:00
End time: Thursday 21:30
 
ב- 4.6 יתקיים מפגש אינטרנטי עם סטיבן פולדר: על מדיטציה והיכולת שלה לסייע לנו בהתמודדות מול התודעה ואתגרי הגוף.
 
במפגש נחקור כיצד מדיטצית מיינדפולנס יכולה לשנות את האופן שבו אנחנו חווים קושי.
אנחנו יכולים לחוות פחות מאבק, יותר נינוחות ויותר קבלה של דברים בחיינו שאנחנו לא יכולים לשלוט בהם. נעמיק יותר ברעיון הזה, שהחוויה של קושי יכולה להוות נקודת התעוררות המזמינה אותנו להתפתח. נשב יחד למדיטציה, נקיים שיחה משותפת ונקדיש זמן לשאלות.
 
המפגש מתקיים בדאנה לטובת פרויקט מימון ההמונים של עמותת "אחד על אחד" המתקיים בימים אלה. להרשמה למפגש הכנסו >> https://bit.ly/2AsP4Hi
 

Hosts and assistants

ד"ר סטיבן פולדר הוא ממובילי התרגול הבודהיסטי בישראל, המייסד ומורה הבכיר של "עמותת תובנה". מעורבותו במדיטציית מיינדפולנס ומדיטציית ויפאסנה החלה בשנת 1975, מאז בילה שנים רבות בהודו וקיבל הדרכתם של מורים שונים מבורמה, הודו והמערב. סטיבן מלמד מזה כ-30 שנים, עיקרן בישראל וחלקן בחו"ל, ריטריטים, קורסים ושיעורים שנתיים, ברובם למתרגלים ותיקים, ועסק גם בהכשרת מורים בישראל. סטיבן דוגל בשימוש בדהרמה לקידום השלום בחברה.  סטיבן למד באוניברסיטת אוקספורד ובלונדון, בעל תואר דוקטור לביולוגיה מולקולרית, ופרסם ארבעה-עשר ספרים אקדמיים ופופולאריים בנושא של ריפוי פנימי וחיצוני. שני ספרים אחרונים כוללים את הספר רב...
Dr. Stephen Fulder was born in London in 1946 and educated at Oxford and the National Institute of Medical Research, where he was awarded his Ph.D in molecular biology. He was a lecturer at London University. He is the founder and senior teacher of Tovana (the Israel Insight Society). He has been involved in Vipassana/ Mindfulness meditation and dharma practice since 1975, has spent years in India and has been guided by a variety of teachers from Burma, India and the West. Stephen has been teaching for 20 years, mostly in Israel but also abroad, and he teaches a large number of retreats,...