Family weekend retreat for families with Simi Levi

21/07/2021 to 24/07/2021
Event category: 
The teacher: 
Teacher Name:
Simi Levi
Prerequisites: 
לפחות אחד ההורים השתתף בריטריט בעין דור. עם ילדים מעל גיל 6 בלבד.
Location: 
Start time: Wednesday 11:00
End time: Saturday 18:00
סטטוס הקורס: 
Registration is opened
שימו לב: יש להגיע לעין דור ביום רביעי בשעה 11:00
 

אנו שמחים להזמינכם לסופ"ש דהרמה משפחות שיתקיים בעין דור. 

בשונה מריטריטים אחרים של תובנה, בריטריט המשפחות מושם דגש על החיבור בין הדהרמה לבין חיי המשפחה והקהילה. רוב התרגול מתרחש תוך כדי השהייה עם הילדים ותפעול הקורס, ובמקביל מתקיימת המסגרת המסורתית של מדיטציות בישיבה ובהליכה. 

לאחר תקופת עצירה של ריטריט המשפחות, ובעקבות שנת הקורונה על כל המשתמע ממנה, בחרנו לקיים השנה את הריטריט בסימן של שייכות והתחדשות - של סנגהה המשפחות, של קהילת תובנה, ושל עין דור. כך, ייערך הריטריט במתכונת מיוחדת של תרגול בעשייה, תוך השתלבות במערך השיפורים שנערכים בעין דור, בכוונה לטפח עשייה קשובה, ואיכויות של התלהבות, נדיבות וסבלנות.


למי מתאים הסופ"ש?
 

יכולות להרשם משפחות:

  • שלפחות אחד ההורים השתתף בריטריט בעין דור.

  • עם ילדים מעל גיל 6 בלבד
     

סוף השבוע מיועד לקהילת מתרגלי תובנה, אנשים שהדהרמה היא דרך חיים בשבילם ורוצים להכניס את התרגול למשפחה. עדיפות בהרשמה תינתן למשפחות שישבו לפחות ריטריט אחד ארוך בעין דור בשלוש השנים האחרונות.

על מנת לאפשר פניות של ההורים ויכולת של הילדים להשתלב בעשייה, הריטריט יהיה פתוח למשפחות עם ילדים מעל גיל 6 בלבד. בנוסף, כיון שהדגש נע מהמשפחה כיחידה המתרגלת אל עבר הקהילה - אין השנה חובת השתתפות של היחידה המשפחתית כולה.


עלויות:

על מנת להיערך מראש עם חדרים ומזון מותאם, התשלום לתובנה עבור ריטריט המשפחות מתבצע מראש ולפי עלויות קבועות:
 

 

דאנה למורה: בסיום הריטריט תהיה אפשרות להעניק דאנה למורים כמו בריטריטים רגילים.



תהליך הרישום:
 

על מנת להירשם יש למלא את טופס הבקשה להרשמה.

תקופת הבקשות להרשמה תהיה עד ה- 30/6.

לאחר תקופת ההרשמה נודיע לכם במייל חוזר האם תוכלו להירשם לריטריט, ויישלח אליכם קישור לרישום במערכת הרגילה ולביצוע התשלום.


עדיפות בהרשמה תנתן למשפחות שבהן אחד מההורים השתתף בריטריט בתובנה בעין דור ב-3 שנים האחרונות

 

 

 


 


 

Hosts and assistants

שימי לוי
מתרגלת, מלמדת ולומדת דהרמה ומדיטציה משנת 1989. מתוכן, ארבע וחצי שנים כנזירה במנזרים בודהיסטים (תרהוודה) בתאילנד.​   שימי מנחה סדנאות של ויפאסנה  ובעשייתה רואה חשיבות להבאת תשומת הלב לחיי היום יום . מחלוצות תחום המיינדפולנס והתאמתו לילדים. מפתחת תוכנית "שפת הקשב" לטיפוח מיומנויות קשב (מיינדפולנס) בילדים ובמערכת החינוך. מתגוררת עם משפחתה במעגן מיכאל.  Dana to Simi Levi
Has practiced vipassana meditation since 1988, including four years as a nun in Thailand. Simi leads seminars and retreats in vipassana meditation in Israel. In her work, she emphasizes bringing awareness to everyday life. Simi is also the founder and coordinator of "The Language of Listening," a program in the Israeli educational system designed to cultivate the skills required to pay attention and listen for children and adults.   Dana to Simi Levi   Link to Simi dharma talks (Hebrew)