יומיים תרגול בדיר איסתיא בהנחיית זהר לביא ונייתן גלייד

01/11/2019 עד 02/11/2019
קטגוריית האירוע: 
המורה: 
שם המורה: זהר לביא 
מיקום: 
שעת התחלה: שישי 00:00
שעת סיום: שבת 00:00
סנגההסווה ודהרמה מעורבת חברתית מזמינות אתכם לסופשבוע של תרגול בשטח. זו הזדמנות ללמוד על מציאות היומיום מעבר לקו הירוק תוך שאנו מפתחים איכויות של התבוננות, הקשבה, חמלה ופעולה.
 
 
 

עיניים פקוחות בדיר איסתיא – תרגול שטח מעבר לקו הירוק

 

1-2 בנובמבר 2019

 

בהנחיית זהר לביא ונייתן גלייד 

 
 
 
"שלום אינו מרחב ללא בעיות או עבודה קשה. שלום הוא להיות בתוך כל אלו עם שלווה בלב".
 
 
 
הצטרפו אלינו אל הכפר דיר איסתיא, נסיעה קצרה מתל אביב, כדי לראות בעיניים ולהרגיש בלב את המציאות שלהם. ואת המציאות שלנו. כבר 9 שנים שאנו מפתחות יחד עם אנשי הכפר קשרים של שותפות וידידות. אנו שמחים להציע את ההזדמנות להכיר ולקחת חלק בקשרים הללו.
 
 
 
המגע המתמשך שלנו עם השותפים הפלסטינים שאצלם אנו מתארחות וגם עם שכניהם בהתנחלויות הישראליות מאפשר לנו לראות אלו את אלו מבעד למסכים של דעות קדומות. תרגול הדהרמה תומך בנו והוא חלק מהפעילות הזו: בעזרת התרגול אנו נותנות מקום לתהליך הפנימי שמאפשר את המפגש הלא שגרתי הזה ויכולות להיות קשובות למחשבות ולרגשות המתעוררים בתוכנו.
 
 
 
מה בתכנית
 
את היום הראשון נתחיל בסיור כדי ללמוד על המציאות הפוליטית באזור: נראה את גדר ההפרדה, מה הם גושי ההתנחלויות, וכיצד המציאות הפוליטית משפיעה על חיי היומיום של תושבי הכפר.בדיר איסתיא נסייר בחלק העתיק של הכפר ונפגוש לשיחה נציגים מהכפר.
 
המשך היום יוקדש למדיטציה, שיתוף ועיבוד של מה שפגשנו.
 
בשבת נעבוד יחד עם חקלאים מהכפר במטעי הזיתים שלהם. וזו תהיה התרומה שלנו לקהילה תוך כדי מפגש ישיר עם האדמה שעליה מתנהל הסכסוך. תוך כדי כך יתאפשר לנו לפגוש עוד אנשים מהמקום ולשוחח איתם. גם יום זה יכלול זמן למדיטציה והתבוננות משותפת.
 
 
 
"שלום אינו העדר סכסוך אלא היכולת להתמודד איתו"
 
 
 
כמו בפעילויות שלנו בעבר הלינה תהיה בדיר איסתיא. את הארוחות נכין ביחד.
 
 
 
פרטים מלאים לגבי נקודת מפגש, מה להביא וכו' נשלח לנרשמים.
 
 
 
 
בשאלות info@sanghaseva.org
 
 
 
סוף השבוע מתקיים על בסיס דאנה (נתינה נדיבה) לכיסוי עלויות ולמנחים
 

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

מורת דהרמה בעמותת תובנה. היא מתרגלת ומלמדת בישראל, אירופה והודו. זוהר נמנית על המייסדים של סנגה-סווה שמשלבת בין מדיטציה, דהרמה ופעילות חברתית. סנגה-סווה מקיימת ריטריטים של טיפול במצורעים בהודו, חידוש יערות באנגליה וסיוע לחקלאים פלסטינים בעת מסיק הזיתים בגדה המערבית.   דאנה לזהר לביא   שיחות של זוהר ניתן למצוא באתר של סנגהה-סווה כאן האתר של סנגהה-סווה https://www.sanghaseva.org האתר של זוהר לביאhttps://zoharlavie.org
Zohar fell in love with meditation in 2000 and has been following after her heart ever since. This journey has taken her from the meditation cushion into exploring further ways of expressing truth and love. She now spends most of her time dreaming up and facilitating retreats that offer service as a spiritual path around the world. Her practice involves relaxing into life with love. Zohar is one of the founders of SanghaSeva who offer a "meditation in action" retreats.   דאנה לזהר לביא