תרגול דהרמה והתנגדות לא אלימה עם ינאי פוסטלניק

07/01/2021
קטגוריית האירוע: 
המורה: 
שם המורה: ינאי פוסטלניק 
שעת התחלה: חמישי 20:00
שעת סיום: חמישי 21:30

תרגול דהרמה, אי ציות אזרחי לא אלים ומרד ההכחדה: המפגש בין תרגולי התעוררות וחמלה לבין אי ציות אזרחי, אל מול משבר האקלים - ערב עם ינאי פוסטלניק

 
אני יודע שיש רבים בסנגה / קהילה שלנו, שכמוני פעילים, או שוקלים לפעול דרך תנועת מרד ההכחדה או שיש להם שאלות על זה. כתנועה בין לאומית צעירה יחסית אשר קוראת לאי-ציות המוני לא-אלים, ואשר מבקשת ללחוץ על ממשלות לפעול באופן מותאם ודחוף, כמענה למשבר החירום האקלימי והאקולוגי העומד בפנינו. זהו הנושא האתי הגדול של ימינו, ועניין מוסרי בעל דחיפות עליונה. משאלתי היא לשתף את חוויתי מהעיסוק באי ציות אזרחי לא אלים, ולהרהר באקטיביזם זה כביטוי טבעי לתרגול רוחני, להתעוררות ולחמלה אמיצה, המותאמת עמוקות עם הדרך הרוחנית של תרגול הדהרמה - ינאי פוסטלניק.
 
 
ינאי פוסטלניק תרגל מדיטציית תובנה ולמד תורות בודהיסטיות במשך רוב חייו הבוגרים. הוא מלמד רטריטים של מדיטציית תובנה ובודהה-דארמה באופן בינלאומי כבר למעלה מ -25 שנה. בנובמבר 2018 הצטרף ינאי לתנועת מרד ההכחדה והוא חקר אי ציות אזרחי לא אלים כביטוי טבעי לפרקטיקה של חמלה. הוא נעצר והועמד לדין מספר פעמים, בגין הפגנה שלווה. ינאי הוא חבר במועצת המורים של גאיה האוס וחבר סגל הליבה של IMS בארה"ב. במקור מניו זילנד, הוא גר עם אשתו קתרין מקגי בדבון, אנגליה.
 
 
האירוע יתקיים בזום
 
Meeting ID: 815 5817 6086
Passcode: 295574
 
 

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

ינאי פוסטלניק תרגל ולמד מדיטציית תובנה באסיה ובמערב. משנת 1992 ואילך הוא מלמד באירופה, בארה"ב, בהודו ובניו זילנד. הוא משמש כמורה הבית ומנחה רטריטים של מדיטציה במרכז המדיטציה גאיה האוס באנגליה. ינאי נולד בניו זילנד ומתגורר בטוטנס , דבון שבאנגליה.  Talk in 9 parts by Yanai Postelnik:
Yanai Postelnik has practiced and studied insight meditation in Asia and the West and has been teaching worldwide since 1992. He was IMS resident teacher 199596. Originally from New Zealand, he lives in Devon, England and is a member of the Gaia House Teacher Council.