Coping with Chronic Illness and Pain, Course led by Stephen Fulder and Lila Kimhi

28/10/2010 to 31/10/2010
Event category: 
Start time: Thursday 01:00
End time: Sunday 00:59

 

הקורס יתקיים בבית הארחה חנתון
בהנחיית סטיבן פולדר, לִילה קמחי ויונתן דומיניץ

זו השנה השלישית לקיומו של הקורס המיוחד הזה בו אנו לומדים כיצד מדיטציה יכולה לעזור לנו עם מצוקה גופנית ועם הסבל הנפשי המתלווה אליה.

נבחן יחד את הדרכים שהתורה הבודהיסטית מציעה להתמודד עם כאב ומחלה ולהקלת הסבל הנלווה אליהן. מדיטציה ומודעות לרגע הנוכחי נותנות לנו כלים חשובים להתמודד עם מצוקות ואת האפשרות לקבל התנסויות קשות או כואבות בגישה חיובית ורגועה. השילוב של טכניקות מדיטציה והתרגעות יחד עם הבנת הגישה הבודהיסטית לשחרור מסבל יכול להוות כלי משמעותי למתמודדים עם כאבים ומחלות כרוניות ועם מחלות מסכנות חיים.

סדר היום מורכב מהנחיות ותרגול מדיטציה, שיחות המאירות את ההתייחסות לסבל בראי הדהארמה ושיחות קבוצתיות לשיתוף בהתמודדות שלנו בחיים ובריטריט עצמו. הקורס יתנהל בשתיקה חלקית ויכלול עבודה עם כאב וטכניקות התרגעות שונות.

הקורס מיועד הן לאנשים המתמודדים עם כאב או מחלה כרונית והן למטפלים המלווים אנשים כאלו.

מתוך השקט שבתרגול הזה, נכיר את העוצמה הפנימית שלנו, עוצמה שתעזור לנו בתקופות של בלבול, שינוי וקושי.


כאן תמצאו קישור לכתבה  שהתפרסמה בעקבות הקורס הקודם.

 

תנאי האירוח

אפשר לבחור בין חדר פרטי ללינה משותפת (עד 4 אנשים בחדר). פירוט מחירי הלינה נמצא בתחתית העמוד הזה. לכל חדר יש שירותים ומקלחת פרטיים.  בבקשה ציינו את סוג החדר שאתם מבקשים בטופס ההרשמה בשדה "צרכים מיוחדים". 

חדרי האירוח נמצאים בבניין בן שני קומות. במידה ואתם זקוקים לחדר שנמצא בקומת הכניסה בבקשה ציינו זאת גם בשדה "צרכים מיוחדים".

מימון הקורס

השתדלנו מאוד לשמור את עלויות הקורס למינימום ההכרחי. העלויות כוללות את מחיר החדרים, עלות האוכל ועלויות הלינה והאוכל של המורים והצוות (הצוות מתנדב בקורס ואינו מקבל גמול כספי על ההשקעה שלו).

 

לאדם בודד בחדר: 700 ש"ח
לאדם בחדר של שניים: 450 ש"ח
לאדם בחדר של שלושה: 350 ש"ח
לאדם בחדר של ארבעה: 300 ש"ח

 

ההרשמה נפתחה:
התנדבות בקורס
טופס הרשמה
אישור הרשמה
ביטול הרשמה
הרשמה ללוח טרמפים

*
Registration will be opened few weeks before the event