"תובנה בקהילה" - מפגש חממה למתעניינים וליזמים

26/06/2015
Event category: 
Start time: Friday 09:30
End time: Friday 13:30

מיזם "תובנה בקהילה"

מפגש חממה (מספר 3) פתוח ליזמים ולמתעניינים 

יום ששי 26.6.15 בין השעות 9:30-13:30

בבית הסנגהה, עובדיה מברטנורה 21, דירה 15,תל-אביב

חברות וחברים יקרים/ות לסנגהה,

מיזם "תובנה בקהילה" הוא חממה שמטרתה לתמוך ביוזמות מתוך הסנגהה שנועדו להביא את הדהרמה לקהילה הרחבה יותר בישראל. במהלך השנים ראינו כמה דוגמאות ליוזמות מוצלחות כאלה שבאו מתוך הסנגהה כמו דהרמה מעורבת חברתית, שביל זהב, שפת הקשב ומדיטציה 1:1 למתמודדים עם סרטן.

הרצון הוא לעודד בצורה יותר מובנית יוזמות מתוך הסנגהה, שתהיינה בתמיכה ובעידוד של העמותה. היוזמות תהיינה תלויות קודם כל ברצון ובאנרגיה של הא/נשים של יקחו על עצמם את ההובלה. העולמות בהם אפשר לפעול הם רבים ושונים - בכל מקום בו קיימת דוקהא.

היוזמות תתקיימנה מחוץ למסגרת הרשמית של תובנה ולא תוגדרנה כפעילויות "של תובנה". כך תתאפשר גמישות רבה יותר בפעילות וגם לא יוטל עומס על המערכת הניהולית הקיימת שמתפקדת עד קצה יכולתה. תובנה תתמוך ותעודד.

אנו מעוניינים לעודד פעילות שמתבססת בצורה כלשהי על תרגול מדיטציה, כגון: קבוצת תרגול שבועית; מפגשים 1:1; קורס מבוא למדיטציה; יום תרגול. ישנן כמובן עוד צורות יצירתיות שניתן לחשוב עליהן כך שיתאימו לעולם בו פועלים.

תיאור מפורט יותר של הרעיון ניתן למצוא כאן

רשימת מיזמים המחפשים שותפים ומזמינים להשתתף נמצאת כאן

אם יש בכם את העניין להביא את תרגול המדיטציה לעולם "שבחוץ" אתם/ן מוזמנים/ות למפגש חברים שנועד לתת השראה ומוטיבציה לכל מי שמעוניין, לחבר חיבורים, להשמיע ולשמוע.

המפגש מיועד גם למי שכבר פעיל עם רעיון כלשהו ולגם למי שיש להם רצון כללי לפעול.

להרשמה אנא מלאו את הטופס בלינק הזה

https://docs.google.com/forms/d/1zLnEW4EFg8Y2dcCFc9sEpp8kYtdit-HIpaTVNhaJDcY/viewform

בתכנית

תרגול בצוותא

מרחב פתוח - הזדמנות למשתתפים/ות להציג את הרעיונות שלהם/ן לקבוצה, לקבל משוב, לשמוע רעיונות של אחרים וליצור חיבורים חדשים כדי לצאת לדרך ולממש רעיונות.

מוזמנים/ות מתרגלים ומתרגלות שרוצים לקחת חלק כמובילים או כשותפים.

 אנא הביאו כיבוד קל להפסקה

לפרטים נוספים אנא פנו למולי גלזר

muli.glz@gmail.com

054-4797426

Registration will be opened few weeks before the event